Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Znajdujesz się w: Strona główna / START

START

 
2017-02-09

Urząd Gminy i Miasta Chęciny informuje, iż rozpoczął wydawanie decyzji – nakazów płatniczych na rok 2017

Urząd Gminy i Miasta Chęciny informuje, iż rozpoczął wydawanie decyzji – nakazów płatniczych na rok 2017 z terenu miasta Chęciny. W przypadku niemożności doręczenia decyzji przez pracownika Urzędu, dokument będzie można odebrać w Urzędzie – Punkcie Informacji Turystycznej ( budynek Niemczówki), ul. Małogoska 7 w Chęcinach od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 – 17:00.

Po upływie 14 dni bezskutecznej próby doręczenia i  pozostawienia awiza ( zawiadomienia) przez pracownika, decyzję uważa się za doręczoną pozostawiając ją w aktach Urzędu.

Przypomina się, iż termin zapłaty I raty zobowiązania pieniężnego upływa w dniu 15 marca 2017 r.

 

Informuje się ponadto, iż w związku z nowelizacją ustaw regulujących konstrukcję podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, która weszła w życie od 1 stycznia 2016 roku – w przypadku gdy kwota podatku nie przekracza 100 zł, podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty. Natomiast, jeżeli wysokość zobowiązania podatkowego jest niższa niż 7 zł, organ podatkowy nie wszczyna postępowania i nie wydaje decyzji.

 

Bożena Chabik
 
Ilość wyświetleń:
1029
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
Subskrypcja
dopisz wypisz
Powrót do góry
Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Plac 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny
tel.: +48.(41)3151006, fax: +48.(41)3151085, email: gmina@checiny.pl, http://checiny.pl
NIP: 959-082-88-67 Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
NIP: 959-16-72-746 Gmina Chęciny
Copyright © 2013 Gmina Chęciny
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8